OM HUSKIRKE-PROJEKTET

"De kristne holdt sammen og var fælles om alt". (Apostlenes Gerninger 2:42)

Hej, vi hedder Mads og Elisabeth og vi har sammen taget initiativet til Huskirke-projektet i Valby.
I de seneste 13 år har vi sammen arbejdet i kirker i Danmark, Sydamerika og USA som ledere, undervisere, præster og familieterapeuter. Vi er begge uddannet i ved Liberty University i Virginia, med en Master of Arts i Pastoral Counseling. Læs mere om os HER.

En huskirke i København

Da vi i sommeren 2018 kom tilbage til Valby, havde vi en drøm om at starte en bevægelse af disciple og huskirker i København, med start lige midt i vores egen bydel, og med  mennesker i alle aldre og fra alle kulturer og baggrunde, som ønsker at søge Gud og følge Jesus. Mads og Elisabeth arbejder til dagligt som par- og familieterapeuter og hjælper både kristne og ikke kristne mennesker i  deres lokalområde.

Vi har nu fællesskaber som mødes i løbet af ugen, flere steder i København og vi samles alle sammen hver søndag i  huskirke-projektet  Vores store passion er at følge Jesus sammen med andre disciple, og nå ud til folk omkring os med evangeliet og gøre alle folkeslag til Hans disciple.

​

Vi søger at være et fællesskab som vokser åndeligt, både personligt og sammen, og vi stræber efter en livsstil hvor vi følger Jesus overalt hvor vi går, i alle aspekter af livet og ikke kun om søndagen. Vi søger et liv hvor der er tid til mennesker i vores liv. Tid til at mødes, hjælpe, støtte, engagere sig, fordybe sig, tjene, feste, synge, tilbede og glæde sig med mennesker omkring os.

KIRKEPLANTNING

"Gå ud og gøre alle folkeslagene til mine disciple" (Matthæus 28:19)

Selvom vi elsker ideen om et mindre fællesskab med stor mening og fokus på relationer, så er vi også et fællesskab med store ambitioner om at bringe Guds kærlighedsbudskab ud til mange mennesker i København og Danmark. VI er en del af et større netværk af internationale kirkeplantere. læse mere HER

Multikulturel KIRKE

Lige meget hvor du er fra og hvad din historie er, vil du altid være velkommen hos os.
I vores fællesskab har vi med glæde budt velkommen til mennesker fra lande som: Bolivia, Brasilien, Columbia, Ecuador, Iran, Kenya, Nigeria, Norge, Peru, Romænien, Rwanda, Sierra Lione, Sverige, UK, Ukraine, USA, samt selvfølgelig helt almindelige danskere ... og listen vokser fortsat.

M&E.jpg